,چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

اماکن اقامتی شهر

۲۶/مهر/۱۳۹۹
اخبار -
بدون دیدگاه

خان ببین یکی از شهرهای زیبا  وخرم و زرخیز گلستان می باشد.این شهر مرکز بخش فندرسک می باشد.فندرسک دارای وسعت فراوانی است و از دهانه زرین گل علی آباد کتول شروع و تا نوده خاندوز آزادشهر ادامه دارد. خان ببین  از زادگاه حکیم نامی ابوالقاسم میرفندرسکی است.نام فندرسک از معروفترین دانشمند ، حکیم و فیلسوف مشهور ایرانی سده یازده هجری ابوالقاسم میرفندرسکی است که در این منطقه زندگی میکرده است و این نشانگر قدمت منطقه و شهر خان به بین می باشد، همچنین مرکز شهر خان ببین دارای ۲ هتل با کلیه امکانات رفاهی به شرح ذیل می باشد:

- هتل آپارتمان برجیس

این هتل آپارتمان سه طبقه و دارای دوازده سوئیت با ظرفیت چهل نفر و دارای کلیه امکانات اقامتی و رفاهی مناسبی است که در مرکز شهر قرار گرفته است. امکانات رفاهی این هتل شامل پارکینگ اختصاصی و سوئیت های مجهز به پکیج،اسپیلت،تلویزیون، آشپزخانه شیک،تختخواب های یک ودونفره ،محوطه سبز و.... با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی می باشد.

 

- هتل آپارتمان برادران اسفندیاری

این هتل آپارتمان سه ستاره و زیر نظر سازمان گردشگری  دو طبقه و چهارده سوئیت می باشد و دارای کلیه امکانات اقامتی و رفاهی مناسب از قبیل پارکینگ اختصاصی و سوئیت های مجهز به گرمایش از کف ،اسپیلت،تخت و تشک خواب طبی،تلویزیون و مبلمان وسرویس فرنگی و ایرانی و.... می باشد.

 

برچسب ها:



دیدگاه
دیدگاه شما :