,سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

پیام شهردار

ضمن سلام و خوش آمد گويي بازديد كنندگان محترم به پايگاه اطلاع رساني شهرداري خان ببین ٬ مفتخرم كه به عنوان منتخب منتخبين همشهريان عزيز در سمت شهردار خان ببین در مدت زمان متصدي مسؤليت محوله با استعانت از درگاه ايزد متعال و الهام پذيري از سيره ي نبوي صلی الله علیه و آله و كرامات ائمه اطهار علیهم السلام و بهره گيري از بيانات مقام معظم رهبري ٬ با رعايت كامل موازين قانوني ٬دقت نظر در صرف بيت المال بصورت اصولي و صحيح و سرعت در اجراي پروژه ها ٬پيام آور ايجاد شهري سالم ٬زيبا و با نشاط براي شهروندان باشم.

خداوند را شاکرم که توفیق عطا فرمود تا بهترین ایام عمرم را در راه خدمت به مردم شریف شهر زیبای خان ببین  در جایگاه خدمتی شهردار سپری بنمایم. در شهر خان ببین بر اساس تجارب اندوخته در طی سال های اخیر ، تمام مساعی و همت خویش را صرف ارتقای وضعیت شهر و شهرداری نموده تا ان شاءالله در پایان دوره ی خدمتی عملکری مناسب و در خور توجه و ارائه به شهروندان خوبم داشته باشم.

در شهر خان ببین با توجه به قدمت فعالیت شهرداری که بیش از نیم قرن از زمان تأسیس آن سپری شده است، به روز نمودن فضای شهری و شهرداری، و اجرای پروژه های راهبردی در دستور کار است. تهیه چشم انداز توسعه 20 ساله شهر، اجرای اتوماسیون اداری، پروژه تجدید ممیزی املاک شهر وتهیه نقشه های تفصیلی UTM  بر اساس GIS ، راه اندازی سامانه ی سیستم یکپارچه شهرسازی و اجرای پروژه ی آرشیو الکترونیکی و اجرای اهداف دولت اکترونیک در شهرداری که همه ی این سرفصلها پیش نیاز انجام حرکت مهم و سازنده ی استاندارد سازی عملکرد شهرداری با اخذ 5 گواهینامه در قالب ISO های بین المللی است فصل جدیدی را در شهرداری خان ببین و روزهای روشنی را برای شهر خان ببین بهمراه خواهد داشت. 

در کنار این امور انجام پروژه های متعدد عمرانی، رفاهی و خدماتی، گردشگری، بهسازی تمامی پارکهای شهر و هویت بخشی به محله های شهر، بازپیرایی سیمای شهری و ایجاد مبلمان شهری نوین و فضای سبز زیبا و ایجاد تحول ساختاری در نظام شهری از برنامه های در دست اجرای شهرداری خواهد بود. اطمینان و یقین کامل دارم با اجرای این پروژه ها که با همت عالی به سرانجام خواهد رسید، نگاه شهروندان به شهرداری و نگاه مردم سایر شهرها به سمت شهر خان ببین با دیدی مثبت معطوف شده و ما را در مقابل مردم سربلند خواهد کرد و این امر با یاری خداوند متعال و همراهی شما خوبان میسر و دست یافتنی خواهد بود.